Download Song 3ayshin Hayatna From Album Collection By Jad Khalifa
Duration:

Lyrics of song 3ayshin Hayatna From Jad Khalifa
Arabic Font

اللي يخون مرة عمرك ما تبص عليه

المثل قال المثل قال

اتقي شر من احسنت اليه

…………………………………………….

عايشين حياتنا في دوامة بنلف وندور مطرحنا

الفرج يلا السلامة والدنيا ديما تجرحنا

دنيتنا والله عجيبة طيبة بتتفسر عيبة

عايشين حياتنا في تغريبة اقرب مالينا بيخدعنا

…………………………………………….

عايِشَيْنِ حَياتنا ڤِي دَوّامَة بنلف وَنُدَوِّر مَطْرَحنا

الفَرَج يلا السَلامَة وَالدُنْيا دِيَماً تَجْرَحنا

دَنِيّتنا وَاللّٰه عَجِيبَة طِيبَة بتتفسر عَيْبَة

عايِشَيْنِ حَياتنا ڤِي تَغْرِيبهُ أَقْرَب مالِيّنا بيخدعنا

…………………………………………….

والناس في الواقع بتمثل ولسانها في ضهرك بتطول

مفعول الخير مش بيطول ويا دنيا امتى هترضينا

…………………………………………….

صبرنا ياما وملينا ساكتين وعمرنا ماشاكينا

الزمان وانت علينا والهم جوانا ومالينا

…………………………………………….

صَبَّرنا ياما وَمَلَّينا ساكِتِيْنَ وَعَمُرنا ماشاكينا

الزَمان وَأَنْتِ عَلِيّنا وَأَلْهَمَ جَوانا وَمالِيّنا

……………………………………………..

دَنِيّتنا واللٰه عَجِيبَة طِيبَة بتتفسر عَيْبَة

عايِشَيْنِ حَياتنا ڤي تَغْرِيبهُ أَقْرَب مالِيّنا بيخدعنا

……………………………………………..

وَالناس ڤِي الواقِع بِتَمَثُّل وَلِسانها ڤِي ضَهْركِ بتطول

مَفْعُول الخَيْر مِشّ بيطول وَيا دُنْيا أُمّتِي هترضينا

Top Downloaded Songs
Collection
Collection
Collection
Collection
Download Our App

© Copyright Nogomi - All Right Reserved 2005 - 2020
IPTV